להציג את עצמך (פוסט דוגמה)

זהו פוסט דוגמה, שפורסם במקור כחלק מ-Blogging University. ניתן להירשם לאחת מעשר התוכניות שלנו כדי להתחיל לפרסם בבלוג ברגל ימין.

היום נפרסם ביחד פוסט. אין צורך לדאוג לגבי התצוגה שלו. אין צורך לדאוג אם עדיין לא נתת שם לבלוג שלך או אם עדיין אין לך מושג מה לעשות. עליך ללחוץ על הכפתור "פוסט חדש" ולספר לנו למה הגעת לכאן.

למה כדאי לעשות זאת?

  • כך לקוראים יהיה הקשר. מה הנושא שעליו בכוונתך לכתוב? למה כדאי להם לקרוא את הבלוג שלך?
  • מאחר שהפעולה תעזור לך להתמקד ברעיונות שלך אודות הבלוג והכוונות שלך לגביו.

הפוסט יכול להיות קצר או ארוך, הקדמה בנימה אישית על החיים שלך או הצהרת כוונות לגבי הבלוג, מניפסט על העתיד או תיאור פשוט של סוגי התכנים שבכוונתך לפרסם.

להלן מספר שאלות כדי לעזור לך להתחיל:

  • למה ברצונך לפרסם בלוג ציבורי במקום לכתוב יומן אישי?
  • על אילו נושאים בכוונתך לכתוב?
  • עם מי ברצונך להתחבר באמצעות הבלוג?
  • אם תהיה לך אפשרות להוסיף תוכן לבלוג בהצלחה במהלך השנה הבאה, מה המטרות שברצונך להשיג?

אנחנו לא מבקשים להתחייב לדבר – אחד מהיתרונות העיקריים של בלוגים הוא יכולת ההסתגלות שלהם ללמידה, לצמיחה ולשיתוף הפעולה שלנו עם אחרים – אבל חשוב לדעת מאיפה מתחילים והגדרת המטרות יכולה לתת לך רעיונות לפוסטים נוספים.

אין לך מושג כיצד להתחיל? אפשר פשוט לכתוב את הדבר הראשון שקופץ לראש. אן לאמוט, סופרת שאנחנו אוהבים שכתבה ספר אודות כתיבה, אומרת שכדאי לתת לעצמך רשות לכתוב "טיוטה ראשונה גרועה". יש היגיון בדבריה של אן – כדאי פשוט להתחיל כתוב ולדאוג לעריכה בשלב מאוחר יותר.

כאשר הכול מוכן לפרסום, מומלץ להוסיף לפוסט שלוש עד חמש תגיות שמתארות את הנושאים שבהם הבלוג מתמקד – כתיבה, צילום, סיפורת, הורות, אוכל, מכוניות, סרטים, ספורט, מה שמתחשק לך. התגיות האלו יעזרו למשתמשים אחרים שמעוניינים לקרוא על הנושאים שלך למצוא אותך ב-Reader. כדאי להוסיף את התגית zerotohero כאחת מהתגיות האלו, כדי שבלוגרים חדשים אחרים ימצאו אותך גם.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר אשכול - ייעוצים והדרכה

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא